rodzaje nagłówków
|Rodzaje nagłówków na przykładzie artykułu z jednoczynnikowej analizy wariancji (06) pt
Sklep motoryzacyjny – sprzedaż a rozmieszczenie produktów
- Niespodzianka – ???
- Pytanie
- Czy wiesz jak rozmieszczenie produktów w sklepie wpływa na sprzedaż?
- Czy wiesz jak zmierzyć wpływ rozmieszczenia produktów w sklepie na sprzedaż?
- Ciekawość
- Pięć sposobów na zmierzenie wpływu rozmieszczenia produktów w sklepie a sprzedaż. Sposób nr 4 zaskoczy niejednego przedsiębiorcę.
- Negatyw
- Nigdy nie omijaj etapu analizy wpływu rozmieszczenia produktów w sklepie na sprzedaż
- Jak
- Jak zmierzyć wpływ rozmieszczenia produktów na sprzedaż
- Jak poprawić wynik finansowy sklepu …
- Jak zwiększyć przychody sklepu …
- Liczby
- 10 sposobów na zmierzenie wpływu rozmieszczenia produktów na sprzedaż
- Dla kogo, do kogo
- Poradnik dla właścicieli sklepów pokazujący jak zmierzyć wpływ rozmieszczenia produktów na sprzedaż
- Specyfika badania
- 3-stopniowy proces badania wpływu rozmieszczenia produktów a sprzedaż
—————————————————————————————————
Numbers + Adjective + Target Keyword + Rationale + Promise
Liczba + przymiotnik + słowo kluczowe + uzasadnienie + obietnica
5 prostych sposobów na analizę rozmieszczenia produktów, które zwiększą przychody sklepu.
—————————————————————————————————
Pytanie na które jest odp. TAK/NIE:
Czy przedsiębiorca w prosty sposób może zwiększyć przychody poprzez analizę wpływu rozmieszczenia produktów w sklepie na sprzedaż?
—————————————————————————————————
[Do Something Desirable] Like [an Expert] Without [Something Expected & Undesirable]
Po mojemu to będzie:
Zrób + Słowo kluczowe + jak + ekspert + bez + coś przykrego
Lub
Zrób + Słowo kluczowe + bez + coś przykrego
Oblicz wpływ rozmieszczenia produktów na sprzedaż aby uniknąć strat finansowych / mniejszych obrotów / porażki z konkurencją.
————————————————————————————————–
Interesujący przymiotnik + unikalny rzeczownik
Inspirujące przykłady…
Szybkie przypomnienie…
Nie możesz przegapić…
Genialna strategia…
Niedoceniany sposób…
————————————————————————————————–
SHINE headlines
S – Specificity, H – Helpfulness, I – Immediacy, N – Newsworthiness, E – Entertainment value
The Best Five Minutes (immediacy) You’ll Spend Today (entertainment): The Latest Tips (newsworthy) From Buffer (specificity) on Getting More Followers (helpfulness)
Owocne 15 minut jakie możesz spędzić: ostatnie wskazówki zwiększające przychody poprzez rozmieszczenie produktów w sklepie
————————————————————————————————–
The SEO-heavy headline
[Adjective] & [Adjective] [What You Are / SEO Keyword Phrase] That Will [Highly Desirable Promise of Results]
Łatwy i przychodowy sposób na badanie rozmieszczenia produktów w sklepie, które zwiększą przychody.
—————————————————————————————————
Here’s a Quick Way to [solve a problem]
- Kto jeszcze chce poznać sposób na zwiększenie przychodów w sklepie poprzez badanie wpływu rozmieszczenia produktów na sprzedaż
- Oto metoda, która pomoże przeanalizować rozmieszczenie produktów w sklepie a ich wpływ na sprzedaż
- Jak po raz pierwszy rozmieścić produkty w sklepie aby maksymalizować sprzedaż
—————————————————————————————————
Jak
Jak … – niezbędne informacje
Jak … w 3 prostych krokach
Jak … aby osiągnąć …
Jak … aby ominąć …
—————————————————————————————————
Poradnik dla przedsiębiorcy: 5 sposobów na analizę rozmieszczenia produktów, które zwiększą przychody sklepu.
Nauka w służbie przedsiębiorcy: 5 sposobów na analizę rozmieszczenia produktów, które zwiększą przychody sklepu.
Ostateczny poradnik …
Poradnik dla początkujących przedsiębiorców: …
Kompletna lista sposobów na …
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Dzięki paru chwilom uwagi, zwiększysz przychody…
Poświęć 20 minut aby zwiększyć przychody…
Myślisz, że optymalnie rozmieściłeś produkty w sklepie maksymalizując przychód?
Zoptymalizuj rozmieszczenie produktów w sklepie zanim będzie za późno
Przestań polegać na intuicji: 5 sposobów na obliczenie …
nagle
teraz
Zapowiedź
wprowadzenie
poprawa
niesamowite
Sensacyjna
niezwykła
rewolucyjny
wstrząsający
szybkie
Łatwe
wyzwanie
porównaj
Okazja