oferta tygodnia darmowe konto internetowe w Alior Bank

rodzaje nagłówków

Rodzaje nagłówków na przykładzie artykułu z jednoczynnikowej analizy wariancji (06) pt

Sklep motoryzacyjny – sprzedaż a rozmieszczenie produktów

 

 

  1. Niespodzianka – ???
  2. Pytanie
    1. Czy wiesz jak rozmieszczenie produktów w sklepie wpływa na sprzedaż?
    2. Czy wiesz jak zmierzyć wpływ rozmieszczenia produktów w sklepie na sprzedaż?
  3. Ciekawość
    1. Pięć sposobów na zmierzenie wpływu rozmieszczenia produktów w sklepie a sprzedaż. Sposób nr 4 zaskoczy niejednego przedsiębiorcę.
  4. Negatyw
    1. Nigdy nie omijaj etapu analizy wpływu rozmieszczenia produktów w sklepie na sprzedaż
  5. Jak
    1. Jak zmierzyć wpływ rozmieszczenia produktów na sprzedaż
    2. Jak poprawić wynik finansowy sklepu …
    3. Jak zwiększyć przychody sklepu …
  6. Liczby
    1. 10 sposobów na zmierzenie wpływu rozmieszczenia produktów na sprzedaż
  7. Dla kogo, do kogo
    1. Poradnik dla właścicieli sklepów pokazujący jak zmierzyć wpływ rozmieszczenia produktów na sprzedaż
  8. Specyfika badania
    1. 3-stopniowy proces badania wpływu rozmieszczenia produktów a sprzedaż

 

—————————————————————————————————

 

Numbers + Adjective + Target Keyword + Rationale + Promise

Liczba + przymiotnik + słowo kluczowe + uzasadnienie + obietnica

5 prostych sposobów na analizę rozmieszczenia produktów, które zwiększą przychody sklepu.

 

—————————————————————————————————

 

Pytanie na które jest odp. TAK/NIE:

Czy przedsiębiorca w prosty sposób może zwiększyć przychody poprzez analizę wpływu rozmieszczenia produktów w sklepie na sprzedaż?

—————————————————————————————————

 

 

[Do Something Desirable] Like [an Expert] Without [Something Expected & Undesirable]

Po mojemu to będzie:

Zrób + Słowo kluczowe + jak + ekspert + bez + coś przykrego

Lub

Zrób + Słowo kluczowe + bez + coś przykrego

Oblicz wpływ rozmieszczenia produktów na sprzedaż aby uniknąć strat finansowych / mniejszych obrotów / porażki z konkurencją.

————————————————————————————————–

 

 

Interesujący przymiotnik + unikalny rzeczownik

Inspirujące przykłady…

Szybkie przypomnienie…

Nie możesz przegapić…

Genialna strategia…

Niedoceniany sposób…

 

————————————————————————————————–

SHINE headlines

S – Specificity, H – Helpfulness, I – Immediacy, N – Newsworthiness, E – Entertainment value

The Best Five Minutes (immediacy) You’ll Spend Today (entertainment): The Latest Tips (newsworthy) From Buffer (specificity) on Getting More Followers (helpfulness)

 

Owocne 15 minut jakie możesz spędzić: ostatnie wskazówki zwiększające przychody poprzez rozmieszczenie produktów w sklepie

 

————————————————————————————————–

The SEO-heavy headline

[Adjective] & [Adjective] [What You Are / SEO Keyword Phrase] That Will [Highly Desirable Promise of Results]

Łatwy i przychodowy sposób na badanie rozmieszczenia produktów w sklepie, które zwiększą przychody.

 

—————————————————————————————————

 

Here’s a Quick Way to [solve a problem]

  1. Kto jeszcze chce poznać sposób na zwiększenie przychodów w sklepie poprzez badanie wpływu rozmieszczenia produktów na sprzedaż
  2. Oto metoda, która pomoże przeanalizować rozmieszczenie produktów w sklepie a ich wpływ na sprzedaż
  3. Jak po raz pierwszy rozmieścić produkty w sklepie aby maksymalizować sprzedaż

 

—————————————————————————————————

Jak

Jak … – niezbędne informacje

Jak … w 3 prostych krokach

Jak … aby osiągnąć …

Jak … aby ominąć …

 

—————————————————————————————————

 

Poradnik dla przedsiębiorcy: 5 sposobów na analizę rozmieszczenia produktów, które zwiększą przychody sklepu.

Nauka w służbie przedsiębiorcy: 5 sposobów na analizę rozmieszczenia produktów, które zwiększą przychody sklepu.

Ostateczny poradnik

Poradnik dla początkujących przedsiębiorców: …

Kompletna lista sposobów na …

………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Dzięki paru chwilom uwagi, zwiększysz przychody…

Poświęć 20 minut aby zwiększyć przychody…

Myślisz, że optymalnie rozmieściłeś produkty w sklepie maksymalizując przychód?

Zoptymalizuj rozmieszczenie produktów w sklepie zanim będzie za późno

Przestań polegać na intuicji: 5 sposobów na obliczenie …

 

 

nagle

teraz

Zapowiedź

wprowadzenie

poprawa

niesamowite

Sensacyjna

niezwykła

rewolucyjny

wstrząsający

szybkie

Łatwe

wyzwanie

porównaj

Okazja

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *